Omul Furnică şi Viespea
Scott Lang trebuie să se descurce cu rolul dublu de supererou și tată. În timp ce încearcă să-și împace viața de familie cu responsabilitățile de Om-Furnică, se confruntă cu o nouă misiune urgentă și trebuie să îmbrace din nou costumul de supererou și să lupte alături de Viespe.