Noile aventuri ale familiei Proud
Alătură-te lui Penny Proud și familiei ei în cel mai plin de acțiune, cel mai aventuros și cel mai captivant sezon de până acum din „Noile Aventuri ale Familiei Proud”!
După un punct de cotitură care schimbă viața familiei Proud, „Noile Aventuri ale Familiei Proud” se lansează în cel mai îndrăzneț sezon de până acum. Penny Proud este atrasă într-o serie de aventuri neșteptate care îi pun la încercare curajul și identitatea. Cu răsturnări de situație mai pline de acțiune, mai captivante și mai emoționante ca niciodată, membrii familiei Proud înfruntă direct fiecare nouă provocare, dovedind că, oricât de haotică ar deveni viața, sunt cei mai puternici atunci când o înfruntă împreună.