Vrăjigemenele
La aniversarea vârstei de 21 de ani, gemenele reunite Alex și Camryn descoperă că puterile lor se dublează atunci când colaborează.
Încântătoarea serie literară omonimă este adusă la viaţă în filmul original Disney Channel "Vrăjigemenele". Supervedetele gemene Tia şi Tamera Mowry interpretează două vrăjitoare surori - vrăjigemenele! - care au fost despărţite la naştere. Când împlinesc 21 de ani, Alex (Tia) şi Camryn (Tamera) se reîntâlnesc şi descoperă că au puteri duble atunci când colaborează. Lăsaţi-vă vrăjiţi de ele când îşi folosesc magia pentru a-i salva pe toţi cei dragi şi a-şi împlini destinul.