Rookie Robot Explores the World
Și roboții trebuie să învețe! Iar micul nostru robot Rookie adoră să facă asta. Curios, deschis și prietenos, el își explorează lumea, își face noi prieteni, descoperă lucruri noi și are parte de mici aventuri în fiecare episod. Rookie Robot e un program preșcolar pentru tinerii telespectatori, o călătorie distractivă prin primele întâlniri și descoperiri, bazată pe desene originale pentru copii.
Și roboții trebuie să învețe! Iar micului nostru robot pe nume Rookie nu-i place nimic mai mult decât să facă asta. Curios, deschis și prietenos, el își explorează lumea și își face noi prieteni, descoperă lucruri noi și are parte de mici aventuri. În fiecare episod, Rookie învață câte ceva despre lumea din jurul lui și-i inspiră pe micii telespectatori să facă la fel. Toate poveștile se bazează pe desene originale pentru copii, făcându-le ușor de urmărit pentru cei mici. Cu personajele sale adorabile și poveștile sale fermecătoare, va deveni cu siguranță preferatul nu doar al preșcolarilor, ci al întregii familii! Aventurile lui Rookie prind viață cu muzică și sunete uimitoare, fără a fi nevoie de cuvinte. Dar Rookie Robot este mai mult decât un desen animat distractiv. Prezintă și valori importante, cum ar fi respectul pentru fiecare individ și pentru planeta noastră.