Razzia sur l'Atlantique
Flotele de pescuit străine prăduiesc ilegal apele Africii de Vest, devastând stocurile locale de pește. Confruntați cu ruina, pescarii senegalezi trebuie să aleagă între migrație sau moarte. Dar unii ripostează, cerând guvernului lor să le protejeze mijloacele de trai împotriva tâlhăriei din Atlantic.