Veterinar în Yukon
Ea este dr. Michelle Oakley, veterinar pentru aproape orice mișcă în Yukon. Dr. Oakley face vizite la domiciliu pe o suprafață de sute de hectare, unde îngrijește și animale sălbatice, și domestice. Însoțită de fiicele ei adolescente și înarmată cu un umor la fel de ascuțit ca bisturiul său, dr. Oakley jonglează cu dibăcie cu rolurile de veterinar cu normă întreagă, soție și mamă, într-una dintre cele mai neprimitoare și izolate zone din lume.