Dr. K: Urgențe exotice
Doctorița Susan Kelleher deține și gestionează unul dintre cele mai aglomerate cabinete veterinare pentru specii exotice cu sediul în sudul Floridei, Broward Avian and Exotics Animal Hospital. Mottoul lui dr. K este: „Orice, mai puțin câini și pisici. Dacă încape pe ușă, îl tratez.” Așa că îi trec pragul: iepuri, reptile și păsări de toate formele și mărimile, vulpi, dihori, pești, marsupiale și chiar primate.
Un sconcs tânăr are burta umflată, iar un dihor drăgălaș suferă de o boală misterioasă.
Echipa se grăbește să salveze un câine de prerie și să ajungă la esența problemelor Serenei.
În timpul unei zile de diagnostice complexe, dr. T își face griji pentru o lebădă cu o aripă frântă.
Dr. T e creativă și construiește un mini-skateboard ca să ajute o țestoasă să se pună pe picioare.
Cazurile misterioase îi țin pe medici ocupați, atunci când un șarpe tânăr nu mai depune ouă.
O șopârlă Tegu are probleme cu burtica, iar o examinare a papagalului se dovedește a nu fi o rutină.
Dr. T lucrează pentru a salva un iepuraș, iar dr. K face operația de lifting de ochi pe un porc.
Lucy, iepurașul, vine pentru o umflătură pe bărbie, dar dr. K descoperă o problemă mai mare.
Personalul trebuie să-și ia adio de la o colegă iubită, deoarece dr. T s-a hotărât să plece.