Shaun the Sheep: Mossy Bottom Shorts
Alătură-te lui Shaun și turmei într-o nouă serie de miniaventuri palpitante la ferma Mossy Bottom. De la tirul cu lăstari alături de Purceii Obraznici la catastrofe zburătoare și jocuri de tenis de masă, totul devine o aventură amuzantă.
Shaun are grijă de Timmy când mama lui merge la cumpărături, dar lucrurile se complică.
Timmy e hotărât să nu rateze un joc palpitant de baschet, cu toate că e cel mai mic din turmă.
Purceii Obraznici se țin de șotii, dar Shaun găsește o modalitate de a-și lua revanșa.