Timmy Time: Timmy's Seaside Rescue
Este prima excursie la mare a lui Timmy și a prietenilor săi de la grădiniță. Ziua distractivă la plajă este întreruptă atunci când Bumpy, ursulețul iubit al lui Timmy, este luat de valuri și dus în larg. Va salva Timmy ziua?