Dramă, Maturizare
Joy a fost abandonată în copilărie și a crescut în plasament. Toate speranțele ei la fericire sunt legate de regăsirea mamei biologice. Când prietena ei Denise este pe cale să nască, Joy devine obsedată de găsirea propriei mame. În timpul acestei căutări febrile, ea învață mai multe despre sine și ia în final o decizie radicală.