Embarrassing Pictures From a Family Album
La treizeci de ani, o femeie care se confruntă cu depresia și alcoolismul ia decizia dureroasă de a întrerupe o sarcină. În așteptarea procedurii, petrece timp cu tatăl copilului, un traficant de droguri. Momentele împărtășite de cei doi sunt pline de o tăcere apăsătoare, reflectând gravitatea situației lor și emoțiile nerostite care plutesc între ei. Vor reuși ei să meargă mai departe?