Ce facem în umbră
O privire în viața de zi cu zi a patru vampiri care trăiesc împreună de sute de ani. După o vizită a liderului și stăpânului lor întunecat, acestora li se reamintește scopul pentru care au venit în New York cu peste un secol în urmă.
Laszlo și Nandor încearcă să exorcizeze demonul care l-a posedat pe vecinul lor, Sean.