Legenda călărețului fără cap
Ichabod Crane se trezește la viață după 250 de ani și trebuie să rezolve un mister ce datează de pe vremea părinților fondatori. În urma unei vrăji de sânge făcute pe un câmp de luptă din timpul Revoluției, infamul Călăreț fără cap învie odată cu Crane și se lansează într-o serie de crime sângeroase în orașul Sleepy Hollow al zilelor noastre.
Crane și Jenny încearcă să se regăsească după moartea neașteptată a lui Abbie Mills.
După o descoperire importantă, Crane și Jenny nu știu cum să îi dea o veste dificilă Dianei.
Unul dintre inamicii lui Crane vine în oraș, amenințând cei mai înalți oficiali din Washington.
Echipa luptă cu un monstru care își face victimele să-și retrăiască cele mai obsedante amintiri.
Când senzația internetului, Logan Macdonald, vine în oraș, apare și o infecție supranaturală.
Când mentorul Dianei devine ținta unui monstru, echipa se concentrează să îl oprească pe Dreyfuss.
Aruncând o privire într-o posibilă lume distopică, echipa află mai multe despre Lara.