Vinny
Pornește într-o călătorie nostalgică alături de Vinny, un disc de vinil care înfruntă schimbările din industria muzicală. Se luptă să rămână relevant, dar ajunge o relicvă uitată, prăfuită pe un raft. Însă soarta intervine, iar povestea micului disc se învârte din nou, încheind un cerc complet.