Assembled: În culisele Pantera Neagră: Wakanda pentru totdeauna
Urmărește acest episod din Assembled dedicat producției Pantera Neagră: Wakanda pentru totdeauna și află incredibila provocare a echipei de producție de a-l onora pe T’Challa. Datorită filmărilor și interviurilor din culise, vei descoperi cum Shuri preia rolul de lider din Wakanda și cum se confruntă cu un nou inamic din adâncurile oceanului, în Namor.
Onorarea trecutului, orientarea spre viitor, guvernarea unei națiuni și preluarea responsabilităților unui rege și erou plecat prea devreme dintre noi. Filmul Pantera Neagră: Wakanda pentru totdeauna produs de Marvel Studios o surprinde pe Shuri ocupându-se de aceste sarcini ca urmare a dispariției lui T’Challa. Cu acces deplin în culise, avem ocazia să asistăm la crearea următorului capitol din călătoria acestui erou. Explorarea Orașului de Aur și a vârfurilor sudice înghețate, care îi găzduiesc pe M’Baku și pe Jabari, dau valoare națiunii Wakanda. Percepția asupra personajelor precum Okoye și Nakia este definită prin costumele concepute, ce au ca inspirație mai multe culturi bogate din Africa. Vom vedea repercusiunile deciziilor lui T’Challa prin prezența lui Dominque Thorne Riri Williams și al propriului ei costum supermecanic. Dar, poate cel mai important, vom călători în adâncurile oceanului pentru a-i întâlni pe Namor și națiunea Talokan. După luni de pregătiri și de exerciții de scufundări libere, oamenii din Talokan și Wakanda, împreună cu Namor și Shuri, se vor angaja într-o luptă pentru viitorul ambelor națiuni și pentru cel mai valoros bun al lor, vibraniul. Shuri este afectată dar, pentru a fi Pantera Neagră, trebuie să o conducă cu inima, nu cu pumnii. Pentru a-și onora fratele, trebuie să-și atenueze setea de răzbunare, dar viclenia, asprimea și puterea lui Namor o vor face să-și atingă limitele. Acest episod din Assembled prezintă publicului detalii ale producției și ne permite să-l vedem pe regizorul Ryan Coogler în timp ce dirijează într-un mod magistral. Poate că nu aceasta a fost povestea planuită, dar este cea care trebuie spusă și, în urma unei pierderi imense, distribuția și echipa primei aventuri Pantera Neagră se reunesc pentru a crea o poveste frumoasă despre durere, comunitate și iubire.