Pantera Neagră: Wakanda pentru totdeauna
Regina Ramonda, Shuri, M’Baku, Okoye și Dora Milaje luptă pentru a-și proteja națiunea de puterile mondiale ostile în urma morții regelui T’Challa. În timp ce oamenii din Wakanda se străduiesc să îmbrățișeze următorul lor capitol, eroii trebuie să se unească cu Nakia și Everett Ross pentru a crea o nouă cale pentru regatul Wakanda.
În „Pantera Neagră: Wakanda pentru totdeauna” realizat de Studiourile Marvel, Regina Ramonda (Angela Bassett), Shuri (Letitia Wright), M'Baku (Winston Duke), Okoye (Danai Gurira) și Dora Milaje (inclusiv Florence Kasumba), luptă pentru a-și proteja națiunea de puterile mondiale ostile în urma morții regelui T'Challa. În timp ce oamenii din Wakanda se străduiesc să îmbrățișeze următorul lor capitol, eroii trebuie să se unească cu Nakia (Lupita Nyong’o) și Everett Ross (Martin Freeman) pentru a crea o nouă cale pentru regatul Wakanda. Cu Tenoch Huerta în rolul lui Namor, regele unei națiuni submarine ascunse, filmul îi prezintă și pe Dominique Thorne, Michaela Coel, Mabel Cadena și Alex Livinalli.