The Avengers: Earth's Mightiest Heroes
Haosul cuprinde planeta în momentul în care sistemul de securitate al închisorilor în care își petrec viața acești superticăloși cedează, eliberând toți prizonierii în același timp. Acum, eroii noștri au de-a face cu o armată de infractori cu puteri speciale, hotărâți să-și ia revanșa.
Cubul. Casa mare. Seiful. Închisori de maximă securitate pentru răufăcători supradotați. De-a lungul anilor, THOR, OMUL DE OȚEL, CĂPITANUL AMERICA, INCREDIBILUL HULK, OCHI DE ȘOIM, PANTERA NEAGRĂ, OMUL-FURNICĂ, VIESPEA și alți câțiva eroi au ajutat la popularea acestor închisori cu cei mai periculoși infractori cu superputeri din întreaga lume. Haosul cuprinde planeta în momentul în care sistemul de securitate al închisorilor în care își petrec viața acești superticăloși cedează, eliberând toți prizonierii în același timp. Acum, eroii noștri au de-a face cu o armată de infractori cu puteri speciale, hotărâți să-și ia revanșa. Răzbunătorii sunt copleșiți de situație. S-ar descurca fără probleme cu un răufăcător sau doi. Dar 75? Separat, nu au nicio șansă, dar împreună, supereroii pot remedia situația.