Echipa Răzbunătorilor
Omul de Oțel, Hulk, Thor, Căpitanul America, Ochi-de-Șoim, Șoimul și Văduva Neagră își combină puterile pentru a lupta împotriva amenințărilor cărora niciun erou nu le-ar putea rezista de unul singur. Când Răzbunătorii se adună, răul nu are nicio șansă!