Legături de familie
Family Bonds relatează povestea lui Hugo, un pui de vulpe, și familia lui fericită, nonconformistă și plină de armonie, pentru care iubirea este mai presus de origini.
Micuțul vulpoi Hugo are o familie fericită, deși cam neconvențională: părinții lui sunt gâște. Viața lor e armonioasă, până când Hugo vede un vulpoi adult atacând o altă gâscă. Acest incident le pune familia la grea încercare, dar Hugo va înțelege în cele din urmă ce îl face special și că familia ține de sentimente, nu de origini.