La reine des renards
Regina vulpilor este cea mai tristă dintre toate. Îngrijorată, grupul ei cutreieră noaptea prin gunoaiele orașului, în căutarea unui lucru care s-o înveselească. Se întorc cu niște scrisori de dragoste, scrise în taină și neexpediate.