The Good Mothers
Bazat pe întâmplări adevărate, The Good Mothers povestește viața a trei femei curajoase care au crescut în gruparea mafiotă 'ndrangheta și au hotărât să colaboreze cu procuroarea Anna Colace, abia sosită în Calabria. E povestea a trei femei care luptă pentru viața lor și pentru viitorul copiilor lor, încercând să slăbească un imperiu criminal.