Anatomia lui Grey
Drama medicală plină de intensitate urmărește viața lui Meredith Grey și a echipei de doctori de la spitalul Grey Sloan Memorial, care se confruntă cu decizii de viață și de moarte în fiecare zi. Ei caută consolare unii la alții și, uneori, ceva mai mult decât o simplă prietenie. Împreună ei descoperă că nici medicina, nici relațiile nu pot fi definite în alb și negru.