PHOENIX: EDEN17
În era explorării spațiului, Romi și iubitul ei, George, lasă în urmă un Pământ devastat și caută o lume nouă doar pentru ei doi. Se stabilesc pe planeta Eden17, însă se dovedește a fi o planetă nepotrivită pentru un habitat uman.
În era explorării spațiului, Romi și iubitul ei, George, lasă în urmă un Pământ devastat și caută o lume nouă doar pentru ei doi. Se stabilesc pe planeta Eden17, însă se dovedește a fi o planetă nepotrivită pentru un habitat uman. Romi îl pierde pe George într-un accident. Este hotărâtă să supraviețuiască alături de fiul ei, Cain, și intră într-o capsulă de hibernare. Când se trezește 1.300 de ani mai târziu, ea descoperă că Eden găzduiește acum un oraș înfloritor, construit de descendenții lui Cain și ai extraterestrei Moopy. Deși e regină acolo, cu vârsta, dorul lui Romi de Pământ se intensifică. Într-o zi, un copil din Eden pe nume Com observă sentimentele lui Romi și se hotărăște să pornească într-o călătorie pentru a o duce pe Pământ.