Sofia Întâi: Prietenii Magici
Bun-venit la Școala de Magie Regală din Feeria! Sofia abia așteaptă să vă arate castelele fermecate și să vă prezinte pe noi ei prieteni uimitori și magici!
Bun-venit la Școala de Magie Regală din Feeria! Petreceți timp cu Sofia și Prietenii ei Regali, unde vă va purta într-un tur strălucitor al noii sale școli regale, unde fiecare castel strălucește cu propriul său tip special de magie. Pe parcurs, vă va prezenta pe prietenii ei vechi și noi - Piper, Trifoi, Layla, Zane și Camila - fiecare cu talente uimitoare și daruri magice unice. Cu Sofia ca ghid, nu e o modalitate mai bună de a descoperi magia din Feeria!