Sofia Întâi
În lumea de basm a Închansiei, viața unei fete obișnuite, Sofia, se transformă brusc când mama ei se căsătorește cu regele. Sofia trebuie să învețe să se descurce în viața extraordinară de la curtea regală, fără să renunțe la propriile visuri.