Ştiinţa prostiei
În „Știința prostiei”, unii savanți amatori merg să se întreacă pentru titlul de cel mai prost informat, pe măsură ce testează principii științifice cum ar fi cuplul, gravitația și legile lui Newton. În calitate de savanți amatori au învățat urmând calea cea grea: dacă forțezi legile științei, ele se vor răzbuna. Aceasta este Știința prostiei.