Supermașini reinventate
O echipă de mecanici auto de top se alătură unui antreprenor auto legendar pentru a crea unele dintre cele mai grozave supermașini pe care le-am văzut vreodată.
Afzal Kahn a construit o afacere internațională înfloritoare, restilizând mașini minunate pentru a arăta incredibil. Atelierele aglomerate și cele trei showroom-uri impresionante se adresează unei clientele de lux, dar antreprenorului Afzal încă îi place senzația unei inițiative noi. În spatele sediului, experții mecanici nonconformiști Ralph și Ranen au înființat un atelier experimental. Pot ei să transforme mașini deja proiectate la maximum de performanță, îmbunătățind și mai mult capacitatea, puterea și aspectul acestora, reinventându-le?