Lellobee City Farm
Ferma Lellobee e o oază primitoare în mijlocul unui oraș cosmopolit. Fiecare episod ne învață abilități pentru viață prin cântece simple, distractive și empatice, care pun accent pe valorile generozității, răbdării și colaborării.