Hai Buster!
Buster e un autobuz galben distractiv și curios, dornic să descopere lumea din jurul lui. Urmărește-i pe Buster și prietenii lui în timp ce se dezvoltă navigând căile prieteniei și pornind în aventuri distractive!
Buster și Scout se duc să patineze. Dar, când Scout rămâne înțepenită, Buster trebuie s-o salveze!
Buster o ajută pe Jeepul Jessie să urce un deal și decide să o ajute să-și schimbe anvelopele uzate!
Buster, Scout și Digley învață diverse forme și culori cu ajutorul unor găleți de vopsea!
Buster o enervează pe camioneta de înghețată Iggy comandând mai multe înghețate una după alta!
Pe Buster îl doare un dinte care se mișcă și învață cât de important e să se spele pe dinți!
Buster și prietenii lui se joacă de-a v-ați ascunselea. Oare Buster îi va găsi pe toți?
De Halloween, Buster este acoperit cu mâzgă verde, și toată lumea crede că e un zombi înfricoșător!
Buster și prietenii lui găsesc o camionetă de înghețată și fac o înghețată gigantică!
Buster devine autospecială de pompieri și trebuie să intervină când sediul pompierilor ia foc!
Bandit vrea să fure cadourile de sub bradul de Crăciun. Dar lucrurile nu decurg conform planului!