Rescue Dog
Pluto este un câine salvator din nordul înghețat. Dar când se încurcă cu un pui de focă, se dovedește că el este cel care trebuie salvat.
Câinele salvator Pluto se pregătește să înceapă patrularea zilnică când dă peste un pui de focă. Foca, vrând să se joace, fură butoiul de urgență al lui Pluto, iar atunci când Pluto îl urmărește, el este cel care ajunge să trebuiască salvat.