The Simple Things
Mickey și Pluto merg la pescuit pe plajă. După ce are probleme cu o scoică, Pluto este necăjit de un pescăruș. Pescărușul îi fură și momeala lui Mickey, precum și captura de pește. Pescărușul și prietenii săi îi alungă pe Mickey și Pluto de pe plajă.