Culoarea prieteniei
Două fete din părți opuse ale lumii se reunesc și își schimbă viața. Mahree trăiește în Africa de Sud a apartheidului cu familia ei bogată. Piper Dellums este fiica unui deputat american din Washington, D.C. Când Mahree este aleasă să petreacă un semestru la casa lui Dellum, ea și Piper își dau seama că nu erau ceea ce se așteptau una de la cealaltă. Fiecare fată va trebui să pună la îndoială supozițiile pe care și le-a făcut și să învețe adevărata culoare a prieteniei.