Dragoste în ofsaid
Drew Barrymore și Jimmy Fallon joacă în această comedie romantică despre o femeie care întâlnește tipul perfect, doar pentru a descoperi că trebuie să concureze cu prima lui dragoste adevărată: Boston Red Sox.