Nu-mi poți cumpăra iubirea
Ronny Miller, un om de nicăieri, este îndrăgostit în secret de Cindy Mancini, cea mai frumoasă și mai populară fată din campus. Când Cindy se află într-o situație disperată, Ronny intervine pentru a salva situația - pentru un preț!
Ronny Miller, un om de nicăieri, este îndrăgostit în secret de Cindy Mancini, cea mai frumoasă și mai populară fată din campus. Când Cindy se află într-o situație disperată, Ronny intervine pentru a salva situația - pentru un preț! Cindy trebuie să pozeze în fata lui Ronny, pentru ca popularitatea ei să se transmită la el. Dar drumul către popularitate ia o întorsătură neașteptată când Ronny devine atât de „superior” încât foștii săi prieteni simt răceala. Cindy este lăsată complet pe dinafară, iar Ronny însuși descoperă că banii ți-ar putea cumpăra popularitatea, dar nu-ți pot cumpăra dragostea!