True Heroes of Jamestown
Acest documentar explorează legendele și realitățile despre primii coloniști polonezi din America. Printr-o investigație riguroasă, filmul urmărește rolul lor în fondarea coloniei Jamestown, separând faptele de miturile care le înconjoară contribuția la începuturile Statelor Unite.