Resurrecting a Legend
Avionul principal al invaziei din Ziua Z, „That's All, Brother”, a dispărut după război, doar pentru a fi găsit într-un cimitir de fiare vechi decenii mai târziu. Acest film urmărește restaurarea sa incredibilă și misiunea ambițioasă de a zbura din nou deasupra Normandiei, la 75 de ani de la Ziua Z.