Secret of the Spitfires
După ce principala fabrică de Spitfire a fost bombardată, producția s-a mutat într-o locație secretă, unde fete necalificate și pensionari au construit mii de avioane iconice în hambare și garaje. Aceasta este povestea nespusă a unui secret bine păstrat din Al Doilea Război Mondial și a eroilor care au înlesnit victoria.