The Two Bills
The Two Bills urmărește relația istorică de patru decenii dintre antrenorii legende Bill Belichick și Bill Parcells.
Bill Belichick se va alătura într-o zi lui Bill Parcells în Galeria Celebrităților Pro Football. Când va veni momentul, vor avea mult mai multe în comun decât un loc în Canton - sau un prenume. The Two Bills, regizat de Ken Rodgers și produs de NFL Films, urmărește relația de patru decenii dintre acești doi maeștri ai antrenorilor. S-au cunoscut pentru prima dată când Belichick era adolescent, iar tatăl său era antrenorul marinei, în timp ce Parcells era antrenorul armatei. În aceeași zi din 1979, au devenit antrenori secunzi la New York Giants, iar după ce Parcells a preluat funcția de antrenor principal, au câștigat împreună două Super Bowl-uri. Susținut de ceea ce a învățat de la Parcells, Belichick avea să câștige cinci Super Bowl-uri cu Patriots. Prin toate suișurile și coborâșurile carierei lor, inclusiv unele meciuri memorabile când s-au aflat pe părți opuse ale terenului, ei au creat o legătură pe care puțini bărbați de talia lor au experimentat-o vreodată. Doi Bill, dar o poveste epică.