The Captain
„The Captain” e o poveste captivantă care dezvăluie omul din spatele legendei: Derek Jeter. Într-o perioadă de schimbări în New York, sosirea lui Derek Jeter la Yankees a readus o franciză cu probleme la locul său tradițional în elita baseball-ului. În timp ce Derek și-a clădit o carieră demnă de Hall of Fame, a doua sa casă l-a modelat ca om. Angajamentul lui Derek de a câștiga a necesitat un sacrificiu personal care i-a împiedicat atât pe fani, cât și pe critici să-l cunoască pe omul în dungi.