Gerry
Hilda își înfruntă bătrânețea în singurătate și izolare. Dar când face ordine în lucrurile soțului decedat, scoate la iveală un secret adânc îngropat. Acesta o forțează să-și confrunte trecutul și să evadeze din solitudine pentru a trăi, în sfârșit, viața pe care și-a refuzat-o dintotdeauna.