Dear Imelda
În Irlanda rurală, Ciaran se instalează pe termen nelimitat la bunica lui, Imelda. Deși vizita e nepoftită, între ei se naște o legătură neașteptată, care unește generații și aduce laolaltă prieteni de mult pierduți.
În inima Irlandei rurale, Dear Imelda spune povestea lui Ciaran, care sosește pe nepusă masă și pe termen nedeterminat la bunica lui, Imelda. Femeia ține cu dinții la independența ei și nu e deloc încântată de musafir, mai ales când acesta vrea să instaleze internet ca să poată lucra de acasă. Pentru a calma spiritele, Ciaran încearcă să-i arate bunicii cum tehnologia i-ar putea fi de folos în viața ei ruptă de lume. Astfel, descoperă că are șansa de a reînvia o prietenie pusă pe pauză de 60 de ani.