Comorile subacvatice ale Americii
Pentru a comemora cea de-a 100-a aniversare a sistemului de parcuri naționale din SUA, oceanografa Sylvia Earle își propune să inspire o nouă generație să creeze "parcuri albastre". Cu ajutorul fotografului Brian Skerry de la Nat Geo, Sylvia și un grup de conservatori marini explorează adâncurile albastre și pornesc într-o explorare a mediului.