Cocoșatul de la Notre Dame II
Un clopotar deformat întâlneşte o frumoasă fată şi intră în necazuri atunci când cineva complotează să fure cel mai faimos clopot de la Notre Dame. Ascultându-şi inima. El însuşi trebuie să treacă peste aparenţe pentru a găsi adevărata dragoste.