Mica sirenă
Ariel, sirena iubitoare de distracție și neastâmpărată, este vrăjită de toate lucrurile umane. Nerespectând ordinul tatălui ei de a sta departe de lumea de deasupra mării, ea face un târg cu o vrăjitoare vicleană și renunță la vocea ei frumoasă pentru picioare. Dar poate ea să câștige și inima unui prinț?
Ariel, sirena iubitoare de distracție și neastâmpărată, este vrăjită de toate lucrurile umane. Nerespectând ordinul tatălui ei de a sta departe de lumea de deasupra mării, ea înoată la suprafață și, în timpul unei furtuni puternice îl salvează pe prințul visurilor ei. Hotărâtă să fie umană, ea face un târg cu vicleana vrăjitoare Ursula și renunță la viața de sirenă și la vocea ei frumoasă pentru picioare. Împreună cu cel mai bun prieten al ei, adorabilul și vorbărețul Flounder, și însoțitorul ei reticent Sebastian, crabul amuzant din Caraibe care cântă reggae, Ariel trebuie să câștige dragostea prințului și să salveze regatul tatălui ei - totul într-o cursă zguduitoare contra cronometru.