Departe de copac
E greu să fii părinte, mai ales când copilul tău e un mic raton foarte curios, iar tu vrei să fiți în siguranță. În filmul de scurt metraj "Departe de copac" de la studiourile de animație Walt Disney, un pui învață să trăiască cu sufletul deschis... Chiar și atunci când îl pândește pericolul.