Encanto
„Encanto” produs de Walt Disney Animation Studios include cântece noi ale compozitoarei Lin-Manuel Miranda și spune povestea familiei extraodinare Madrigal, care locuiește într-o casă magică în munții Columbieni. Când Mirabel, singura fată normală din familie, descoperă că magia ce înconjoară casa e în pericol, ea este singura lor speranță.