În Sevraj
„În Sevraj” examinează modul în care o companie a declanșat cea mai gravă epidemie de medicamente din istoria Americii și îi transpune pe telespectatori în epicentrul luptei Americii cu dependența de opioide. În ciuda sorților mici de izbândă, eroii vor porni într-o cursă intensă și palpitantă pentru a doborî forțele corporatiste corupte, care se află în spatele acestei crize naționale, și pe aliații lor.