Stumptown
O adaptare a romanului grafic, având-o în prim plan pe Dex Parios, o veterană de armată, puternică, încrezătoare și isteață, cu o viață amoroasă complicată, datorii din jocuri de noroc și un frate de îngrijit în Portland, Oregon. Abilitățile dezvoltate în serviciul militar de informații o transformă într-un detectiv particular excelent, dar stilul ei fără regrete o pun față în față cu infractori nemiloși și adesea în relații discutabile cu poliția.