Fugi!
Chris (Daniel Kaluuya), un tânăr american de culoare, merge în vizită la părinții prietenei sale albe (Allison Williams) la moșia familiei și începe să descopere treptat care este adevăratul și sinistrul motiv pentru care a fost invitat. La început Chris interpretează comportamentul exagerat de amabil al părinților ca fiind eforturi de acceptare a relației fiicei lor cu o persoană de culoare.
Chris (Daniel Kaluuya), un tânăr american de culoare, merge în vizită la părinții prietenei sale albe (Allison Williams) la moșia familiei și începe să descopere treptat care este adevăratul și sinistrul motiv pentru care a fost invitat. La început Chris interpretează comportamentul exagerat de amabil al părinților ca fiind eforturi de acceptare a relației fiicei lor cu o persoană de culoare. Dar pe măsură ce trece timpul, o serie de descoperiri din ce în ce mai bizare îl duc spre un adevăr pe care nu și l-ar fi imaginat niciodată. Acest thriller marca Blumhouse (producătorii lui “The Visit”, “Insidious” și “Darul”) în regia lui Jordan Peele (unul din comendianții Key & Peele) este un thriller pe cât de captivant, pe atât de provocator.