Cealaltă parte a ușii
După ce fiul ei moare într-un accident, o mamă (Sarah Wayne Callies) caută o tradiție sacră pentru a-și lua rămas bun, dar, în schimb, acțiunile ei dezlănțuie o teroare de neimaginat.
Viața idilică a unei familii în străinătate se transformă într-o tragedie, apoi în groază, în acest film terifiant de la studioul care ți-a adus The Hills Have Eyes. După ce fiul ei tânăr moare într-un accident, o mamă caută un templu străvechi pentru a-și lua rămas bun de la el. Dar când ignoră avertismentul de a nu deschide ușa templului, echilibrul dintre viață și moarte este rupt, ceea ce duce la o teroare de neimaginat.